Blogi apua tarvitseville


Moikka ! :) Tervetuloa lukemaan Blogi pulmia- blogiani. Minä olen Johanna, 14 vuotias tyttönen Satakunnasta. Omistan blogin nimeltä Valkoinen Hattara. Osa on voinutkin törmätä siihen jo täällä. Mulle tulee usein sähköpostiin & välillä kommenttiboksiinkin tuossa mun blogissa kysymyksiä, mun ulkonäöstä, miten esim. saa hiiren, jossa on joku kuva. Mä oon ollu senverran laiska, etten oo millään jaksanu vastata niihin kaikkiin, joten päätin tehä tälläsen oman blogin niille kaikille ohjeille. (= Saatte siis kysyä mitä haluutte, jonka jälkeen koitan ettii kysymyksiinne vastauksen, jos en sitä heti tiedä. Älkää kuitenkaan ruvetko vihaamaan minua, jos en saa vastausta selville. Minäkin olen sentään ihminen. :D Mutta nyt pikimmittäpuheitta. MITÄ HALUAISTTE TIETÄÄ ? ONKO BLOGGERISSA JOTAKIN VIKAA ? OLETTEKO ETSINEET ULKOASUUNNE JOTAKIN TIETOA ? Kertokaa ! Kommentoikaa ! (=




51 kommenttia:

  1. hei osaatko auttaa, ku aloin miettiin millee saa kuvan sellaseks vaaleeks ku siihen laittaa hiiren? :o toivottavasti tajusit mitä tarkotan..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka ! (= Joo, osaan mä :-) Laitan ohjeet ihan kohta blogiin ;) ymmärsin oikein hyvin mitä tarkoitat <;

      Poista
    2. kiitos :-)

      Poista
    3. Kiva kuulla jos minusta oli apua ! (= ole hyvä <;

      Poista
    4. voisitko myös pistää ohjeet miten sen saa pois?!! :))

      Poista
    5. Joo (= Siinä ei mitään erikoista oo :D mutta voin tehä siitä kyllä postauksen (=

      Poista
    6. hei miten tonne ylös saa tommoisen erkin esim sulla on siellä kysymysmerkki ?

      Poista
    7. Tähän on ohjeet ollu jo tässä blogissa jonkun aikaa. Kannattaa aina välillä tsiikailla näitä muitakin postauksia ;) Tässä linkki kuitenkin kyseiseen postaukseen http://bloggerpulmia.blogspot.fi/2012/06/faviconin-tekeminen.html

      Poista
  2. Hei! Blogissani ei näy lukijat-paneeli. Miten saan sen näkymään? Kun yritän tehdä gadgeteissa lukijat-paneelin, se väittää että navigointipalkissa on jo sellainen. Silti en löydä sitä. Kiitti jos autat! Tässä blogini osoite jos tarvitset:

    http://hemulinotokset.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kokeile poistaa jotenkin navigointipalkin se lukija-paneeli. Poistat vaikka kaiken sisällön siitäå navigointipalkista & sitten koitat laittaa sen lukijat gadgetin. Voi olla, että mä oon sitten ymmärtäny koko sun juttus väärin :D

      Poista
  3. Hohhoijaa, ootpa sitten tehny ns. blogihelppi blogin joka löytyy jo netistä ja kaikki asiat neuvottu täysin samoilla tavoin ja sen blogin JÄLKEEN. Keksi pliis jotain omaa mulkku.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun ansiostas tää on ny ohi. Ootko onnellinen ?

      Poista
    2. Olen onnellinen ja totisesti toivon, että tää on nyt ohi ja jatkossa keksit jotakin ___OMAA___!

      Poista
  4. Hei! Älä hei oikeesti välitä tosta Anonyymi tyypistä sil ei oo oikeesti mitään järkeä päässään ku tulee haukkuun sua tänne -.- Sä oikeesti autat ihmisiä täällä ja toinen vaa tulee haukkuu sua tänne.. Mut miten oot saanu tämän hiiren tässä blogissa tommoseks pinkiks ja pieneks ?:) Ja oon kattellu muidenki blogeja, jossa on erinlaisia hiirejä ja anteeks, jos sul on jo postaus tästä aiheesta, mutta sano, jos ei ole :) Kiitos, jos vielä autat ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kauniista sanoistasi ! ♥

      Poista
  5. Miten saan taustavärin pois kirjoitetusta tekstistä?
    Kiitos jos saan helppiä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäisi löytyä näin:

      Malli --> Mukauta --> Lisäasetukset --> Taustat
      Sitten vain muutat sen taustan värin haluamaksesi tai läpinäkyväksi.(=

      & oleppa hyvä <;

      Poista
  6. älä lopeta tän blogin kirjottamista ): saan täältä aina mahtavia
    neuvoja kun yleensä kukaan ei vastaa jos kysyn apua...!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole lopettamassa, ei huolta (; & mä neuvon mielelläni - aina ! (=

      Poista
  7. Mite saa keskitettyä, esim. sun blogissas kun on toi "I LIKE" jne. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sama! ois tosi kiva saada vähä helpii siihen:))

      Poista
    2. Kaipa mun nyt sitten täytyy tehä tästä postaus :D !

      Poista
  8. Miten ton spotify-palkin saa ? :) sori ku oon pommittanu sua näil kysymyksil täs.. xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. täältä löytyy ohjeet: http://bloggerpulmia.blogspot.fi/2012/07/miten-saan-spotify-soittolistan.html

      ^^ Kannattaa tsiikail noita muita postauksia aina ennenku kysyy ;)

      Poista
  9. Miten saan muutettua mun blogissa hiiren erilaiseksi? Eli tollasen perushiiren tilalle vaikka joku kuva yms. Minkälainen hiiri esim. tässä onedaythingswillgetbetter.blogspot.fi blogissa on, niin miten tuollaisen saa tehtyä?

    Jep, selitän sekavasti. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tossa linkki siihen postaukseen, josta löytyy ohjeet erillaisen kursorin tekemiseen: http://bloggerpulmia.blogspot.fi/2012/06/miten-lisaan-erillaisen-kursorin.html (= Kannattaa tsiikailla aina välillä näitä muitakin postauksia, ennenkun tulee kysymään, ni sitte ei tarvii kysyä, ko löytää vastauksen :-)

      Poista
  10. Auta mua Johanna, miten saa pois ton Tekstin alatunnisteen mun blogista!!1

    VastaaPoista
  11. Joidenkin blogeissa on sillälailla, että kun jotain kuvaa painaa se siirtyy jollekkin toiselle välilehdelle(jonnekkin sivustoon), voitko kertoa miten sellaisen saa tehtyä / onko täällä jo siihen ohjeet?

    Toivottavasti ymmärsit mitä tarkoitan :D

    VastaaPoista
  12. miten saan youtubevideot isommaksi ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Muokkaat upotuskoodin height ja wight kohtaa vain isommiksi (-:

      Poista
  13. hei mä mietin et mis on vikaa, ku tossa allahan on toi "5 kommenttia" - juttu, niin oon yrittäny vaihtaa sitä "kommenttia" - kohtaa joksku toiseks, mut se ei vaihdu? toisessa blogissa kyllä onnistuin vaihtaan sen, mut en tässä :___. oisko jossai kohtaa koodia joku ongelma?
    kiitos (=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on joku bloggerin bugi mikä varmaan ehkä jossain vaiheessa korjaantuu :-)

      Poista
  14. moikka ! :) miten bloggeris saa toho vähän niiku ''tietoja minusta''- kohtaan sellasen vähän niiku oma tekemän kuvan että se ei olis tollane bloggerin oma juttu vaan sellane ''oma tekemä'' :) ?

    kiitos ! (:

    VastaaPoista

  15. Kun on esim "Minä" osio niin otsikko on esim. pinkillä, miten sen saa pinkiksi? Toivottavasti ymmärrät :))

    VastaaPoista
  16. Kun on esim. "minä" osio niin siellä sivussa se otsikko on esim. pinkillä, miten sen saa pinkiksi?

    VastaaPoista
  17. Moi! Kun on kohta esim. "Minä" niin miten siellä välilehden sisällä saa sen "minä" otsikon eri väriseksi.
    Toivottavasti ymmärsit, kiitos!

    VastaaPoista
  18. Mooi! Miten saan sellaisen kun esim. joku lataa niin miten saan sellaisen lataavan hiiren(Kursorin)?
    Toivottavasti ymmärsit.

    VastaaPoista
  19. Mooi! Miten saan sellaisen kun esim. joku lataa niin miten saan sellaisen lataavan hiiren(Kursorin)?
    Toivottavasti ymmärsit.

    VastaaPoista
  20. mooi miten saan blogin tekstin keskelle. Ku mun blogin kuvat on isoja ja sit se teksti on sillee tyhmästi sivussa... Nii haluisin sen tekstin keskelle..

    VastaaPoista
  21. mä haluisin ne kehykset pois kuvista ja mun malli on simple, ja tajusin miten se piti tehä ja availin niitä nulia ja löysin tarvittavan html koodin, mutta sitten kun muutan sen ja haluisin tallentaa ni se sanoo vaan jotain virhettä :(

    VastaaPoista
  22. Kun yritän laittaa kursoria niin kaikki muu onnistuupaitsi että en voi painaa siitä "Käytä blogissa" napista ku se ei syty. Oon kokeillu miljoonia erillaisia kursoreita mut mikään ei auta. Help :(

    VastaaPoista
  23. Tiedätkö miten saa silleen, että kun on kopioimassa kuvaa mun blogista ja kun painaa sitä "kopioi" niin siihen tulee sellanen juttu missä lukee esim: "älä kopioi kuviani", jos tajusit mitä tarkotan jos tajusit niin kiitos

    VastaaPoista
  24. Hei
    Osaatko auttaa, kun kokeilin erilaisia ulkomuotosivuja. Nyt jäi yksi päälle, enkä pääse ylätunnisteeseen, ei voi kirjautua ulos, sisään, ei kirjoittaa blogia, ei katsella sisältöä tai mitään, jotka ennen oli ylätunnisteessa ja vasemmassa sivussa

    VastaaPoista
  25. Moi! Kiitos tästä blogista, oon saanut siitä paljon apua. Tiedätkö, miten saisin blogini alaosassa olevan katkoviivan sekä pallukat pois? :)

    http://leopardella.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  26. Moi :) Osaatko käyttää tota abowman juttuu? Ku haluisin tollasen kilpikonnan mut miten se laitetaa siihen blogii???http://abowman.com/

    VastaaPoista
  27. Miten saan vaihdettua blogi sivuni osoitetta niin että seuraajani pääsevät blogiini ilman ilmottamatta sivun osoitteen vaihtumista??
    voitko vastata facebook sivuuni.
    https://www.facebook.com/pages/Kaika/120893051410596?ref=hl

    VastaaPoista
  28. Hei! Osaatko auttaa, ku mulla ei vaan pysty muokkaamaan tuota blogin otsikkoa enään. Se ei vaan muokkaa sitä. Miten sen saa pois jumista ? D8

    http://myheartcrumbs.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  29. Tartten apua mun kuvien kanssa! Mulla on sellanen ongelma, että lisään kuvat puhelimella blogger sovellukseen ja kirjoitan blogini tietokoneella jolloin kuvat ovat sinne siirtyneet. Vaikuttaako tämä siirto kuvien huonolaatuisuuteen?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ! Jätithän minulle asiallisen kommentin?