Blogi Pulmien loppuko?

Nollaksi. Ei mulla oo enään intoo jatkaa tällästä, ko anonyyminä tullaan huuteleen tänne joitaki valheita. Löysin kommenteista jotka odottavat tarkistusta seuraavanlaisen kommentin: 



Hohhoijaa, ootpa sitten tehny ns. blogihelppi blogin joka löytyy jo netistä ja kaikki asiat neuvottu täysin samoilla tavoin ja sen blogin JÄLKEEN. Keksi pliis jotain omaa mulkku.

Ensimmäiseks. Mun täytyy myöntää, et seuraan Blogihelppiä blogia (jonne pääset TÄSTÄ) & oonkin löytäny sieltä joitakin ohjeita blogin muokkaamiseen, joita itte en oo vie tienny. Mulla kuitenkin on täällä ohjeita joita sieltä ei löydy & jotka itte Googlettamalla oon löytäny. Tästä syystä oonkin sitten mulkku & muutenkin hyvin paha ihminen. Mun ei oo ollu tarkotus matkii mitenkään Blogihelppiä, vaan halusin oikeesti auttaa ihmisiä, jotka on kysyny multa näitä koodaus juttuja & muita ulkoasuun liittyviä juttuja. Mä koitan kirjottaa noi tekstit niin, ettei ne viittaa mitenkään tohon Blogihelppiin tai sitten tohon toiseen blogiin mitä myös seuraan eli Blogi Haltuun.net:tiä. Mun tarkotus oli auttaa ihmisii, jotka tarvis apuu. Mun tarkotus ei ollut matkia ketään. Oisko noi kaksi eri asiaa?

Toiseks. Mulle olis voitu sanoo toi kyllä päin naamaakin, omalla käyttäjätunnuksella. En tykkää siitä, et tullaan huuteleen tänne anonyyminä. Sellaset ihmiset on pelkureita. Ne ei uskalla kohdata mua kasvotusten, vaan pelkää, et mä tuun huuteleen niitten blogiin jatkoks vie jotakin rumempaa. hahhaa :D Nauran sellasille. En tulis huuteleen sun blogiin mitään sellasta, älä huoli. Mä vaan pirauttaisin pienet kyyneleet täällä kotona, vajoisin itsesääliin & olisin n o l o . yep.

Kolmanneks. Mä oon bloggaaja. Bloggaajien on opittava, et aina ei voi saada pelkästään positiivista kommenttia. Ei niistä pitäisi ottaa niin paljon itteensä. Mut otinko mä? Se on teidän päätettävissänne. Mä en kuitenkaan haluu matkii ketään, tai siis mä en oo matkinu ketään, mutten haluu et kukaan luulee, et matkin jotakin. Koska mä en todellakaan matkinu. 

Neljänneks. Mä pidän tätä blogii täsä yllä ny vie noin 24h. Saatte nähdä tän postauksen & reagoida tähän niinko reagoitte. Laittakaa ihmees kommenttii mitä mieltä ootte. Jos kaikki on sitä mieltä, et mun ei tarvii miettii tollasii pienii vaan jatkaa, niin jatkan, muuten tää oli tässä.

Viidenneks. Miettikää näitä lauseita:
Maailmassa harvemmin on asioita, joita kenelläkään toisella ei olisi. 
-Otetaan esimerkiksi se, että aika monella on otsikko  keskitettynä & aika monella on ohjeet siitä miten se tehdään omassa blogissa, jossakin postauksessa.
Jokainen täällä kirjoittava pikkuruinen bloggaaja on täynnä intoa & inspiraatiota, iloa & hymyä. -Haluaisiko joku teistä mennä pilaamaan sen ihanuuden? Ilmeisesti kyllä.

Kuudenneks. Tää ei oo kenenkään teijän lukijoiden syy. Ei todellakaan oo. Oon pelkästään ilonen, et teitäkin on tupsahtanu yhtäkkii lisää tähän blogiin ! <: Enkä sen takia haluis lopettaa. Mulla on vaan tunne, et haluun näyttää jollekkin, et se mitä se sano raapas mua & syvältä.


: Ihminen, jota kutsuttiin juuri mulkuksi

60 kommenttia:

  1. älä missään nimessä lopeta tätä blogia ! tää on auttanu mua tosi paljon, jos lopetat joudun ettimään kaiken sieltä googlesta ja siinä oon tosi huono >: joten älä oikeesti lopeta!! oot tosi hyvä bloggaaja ja oot auttanu mua tosi paljon, joten kiitos siitä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ää, kiitos ihanasta kommentistasi ! :3 mun täytyy ny tässä vie mietiskellä.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Mitä jos mun täytyy ? En haluis saada valituksia enempää ! ):

      Poista
  3. oon kyl sitä mieltä ettei tosta kannata välittää, ite en ees tienny tosta blogihelpistä ja tästä sun blogista on kyllä ollu tosi paljo apuu! joku random on vaan saattanu suuressa kateellisuudessaan kommentoida jotain tommosta, don't be worry about thing :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin. Mustakin tuntuu, vähän et oon reagoinu liikaa :D Kai voisin ruveta harkitteen sitä, et tää blogi palaa taas kuvioihinsa :p

      Poista
  4. Voi luoja... kyllä on raukkamaista touhua tulla haukkumaan toista mulkuksi... ei tuollaisilla ole omaa elämää. >:( Voi sinua. Pärjäile nyt ja toivon että vielä joku päivä jatkaisit tätä blogia, kun selvästi tykkäät auttaa apua tarvitsevia bloggaajia ja ihmisiä. c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon samaa mieltä. Ois ton voinu sanoo kauniimminki. Kyl se satuttaa ko haukutaan mulkuks o: & joo. Mä todellakin haluun auttaa !

      Poista
  5. Oikeesti, jatkat ihmeessä tätä blogin kirjoittelua! :) Oon saanu täältä tosi paljon apua mitä en netistä löydä, täältä ne saa helposti ja kätevästi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etkö oo sitten kattonu niitä ohjeita Blogihelpistä tai Blogi Haltuun.netistä ? o: tottakai saat kattoa täältäkin. Oli kiva kuulla tollasta <; kiitos !

      Poista
  6. Eikä ! Kyl noi anot välil osaa olla aika inhottavii )--: mul ois kysymys, miten pystyn laittamaan silleen, että blogiini voi kommentoida anonyymillä? Ja viel se et, jos on tehny bloginsa google plussaan ni pystyyks sitä viel vaihtaa bloggeriin ? En sillo tekiessäni tajunnut, vaan tein google+ kautta.. enkä tykkää täst. )--: hyvii kesän jatkoi & jätä ne "pahat" anot vaa omaan arvoonsa ! :---D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ! /: mutta niii, mä voin tehä tosta postauksen <: noista sun kysymyksistä siis :-)

      Poista
  7. Niin ja sitten mulla olis vielä yksi kysymys, miten voin lisätä kaksi CSS-koodia siihen juttuun, kun jos mulla on jo se keskittämis koodi siinä, niin miten voin lisätä sen kursori-koodin? :o Ja onko sulla mitään hajua kuinka ne lukijat saa semmoseen "sydämmeen"..? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ymmärtänyt ihan tarkalleen tota sun kysymystä o: tarkotatko miten lukijat palkin saa sellaseks, et se on niiko sydän ? o:

      Poista
  8. Mun mielestä on niin tyhmää ja turhaa tulla sanoon anonyyminä et tää blogi matkii tota ja tota. Säälittävää! Tästä sun blogista on ollu mulle tosi paljon apua. Enkä oo tienny noist toisista tämän tyylisistä. Löysin tän eilen ja ois tosi kurjaa jos nyt lopetat. Mut ymmärrän täysin, jos innostus lopahti ku joku tule huuteleen vääryyksiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä. Sanoisivat nyt edes omalla tilillään, sillä en usko, että kyseisellä henkilöllä ei olisi blogger tiliä. Kai tää tästä vie nousee <; teiltä kaikilta on tullu niin kauniita & ihanan kannustavii sanoi :3

      Poista
  9. ekaks mä tien et mun on tulla tänne tosi fiksuu kommentoimaan anonyyminä, mut google tiliä en omista.

    ja sit asiaan. tommosista anonyymin kommenteista ei kannata välittää.. ne on yleensä vaa kateellisia tai hakee huomiota. must tuntuu et on varmaa muitaki tän tapasii blogeja joissa autetaan muita. voin tietenki olla väärässä, mut jotenki tuntuu et joku muuki on tehny ainaki tän tapasen. eikä se oo mun mielestä matkimista. iha sama asia ku ihmiset pitää jotain lifestyle blogia. must on tosi hienoo et joku jaksaa auttaa toisii parantamaan blogia. koitan ny tässä vaan sanoo ettei kannata välittää yhestä tyhmästä anonyymistä. eikä kannatta välittää varsinkaa siks ku se kommentoi nimettömänä. älä ihmees poista tätä blogia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kauniista kommentistasi ♥

      Poista
  10. et saa poistaa! :-( se hakee vaa huomioo ku tulee nimettömänä kommentoimaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin. oon niiku 50/50 siin et poistanko vaiko en :D se nähää sitte illal <:

      Poista
  11. et poista ! :( mä en oo tienny ees siitä blogihelppiä blogista vai mikä onkaan, täältä oon saanu tosi paljon apuu ja sillee. joku anonyymi kateellisena tullu kommentoimaa ku ei omalla google tilillää oo uskaltanu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. emmä varmaankaan poista <; teitä on ollu niin monta, jokka on toivonu ettei tätä poistettais.

      Poista
  12. Et poista, etetetetetet. Se on vaan yks valittaja tässä maassa, älä anna sen lannistaa sua. Tästä blogista on ollu ihan hiiiiirmusen paljon apua esimerkiksi mulle. Täällä on tosi paljon sellasia asioita, mistä oon kokenu päänvaivaa ja joista on heränny kysymyksiä et "miten tän sais tonne" ja "mitenköhän toi toimis" ja ne kaikki on suunnilleen täällä. Enkä mä edes tienny jostain Blogihelpistä :D

    VastaaPoista
  13. Et saa poistaa:( Älä välitä niistä tyhmistä anonyymeistä:)
    Mut jos päättäisit että lopetat blogisi, niin saanko mä kysyy sulta viel yhtä asiaa?:) Elikkä haluaisin muuttaa banneriani sellaiseksi joka on kuva tuolla oikeassa laidassa. Kuva on valmis jne, mutta kun poistan nykyisen banneri kuvani siihen tulee se teksti. Miten saan sen teksti kehtän kokonaan tyhjäksi niin ettei siihen tule mitään tekstiä? Ja toiseksi mulla on ton nykysen bannerin takana tollanen harmaa/valkonen tausta, miten saan sen pois?

    Olen ikionnellinen jos käyt vastaamassa:

    http://piia-thisismylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei huolta, en poista - ainakaan vielä <;

      Vaihda nyt aluksi ainakin sen bannerin teksti sen väriseksi kuin tausta on tai vaihda banneri kuvaksi, minkä värinen taustasi on. Mä koitan ettii tähän jonkun toisen vaihtoehdon, uskon nimittäin, että sellainen löytyy (=

      Poista
  14. Et poista! Sit mun pitäs kysyy sulta apuu yhteen juttuun. Nimittäin mun lukijat-gadgetti ei näy. Jos viittisit kurkkasta mun blogii, ja kattoo et saisko sen jotenki näkyviin tai siiis et oisko sul ideoit miten saan sen näkyy. http://zuzyslifestyle.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä hioli, en poista ! <; Poista ensin lukijat gadget& luo se sitten uusiksi. (toivottavasti tiedät miten ?!) jos tämäkään ei toimi lähetä bloggerille palautetta painamalla bloggerin etusivun oikeassa alakulmassa olevaa Lähetä palautetta painiketta. (=

      Poista
  15. Oon samaa mieltä sun kanssas et anonyyminä huutelu on naurettavaa. Lisäks siihen törmää nykyään ihan liian usein täällä bloggerissa, niinku melkeempä kaikkialla missä se on mahollista. Itteensä noista kommenteista ei kuitenkaan kannata ottaa, sillä kuka tässä tapauksessa onkaan häviäjä? Ihminen, jolla ei ole pokkaa tulla sanomaan asioitaan suoraan vai se, jota hän haukkuu?
    Oon ite aloitteleva bloggaaja ja tästä blogista on ihan hirveästi hyötyä kaikkien kivojen pikkujuttujen teossa, kiitos siitä :)! Kiitti kans noista muista sivuista, käyn katsastamassa ne pikimmiten :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep. asiaa, asiaa ! ;) kiva kuulla, jos tästä on ollu apuu ! (=

      Poista
  16. Mul o menny koko ilta, kun oon muokkaillu blogiini;) Mut sn viä haluaisin tietää et miten otsikon saa keskelle sitä bannerii? Sit mun otsikot ei jotenki onnistu et aina tulee et nimetön, mun lukijoille? Lisäks en nää ittelläni mun blogi sivul sitä tietoja minusta osioo, mut se on siel kuitenki, et saisko apuu???

    http://valokuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hhmm.. sä teet siis sen otsikon bloggerin fonteilla, etkä lisää siihen kuvaa ? Tätä mun täytyy tutkia. Ilmottelen sitten, jos saan jonkun vastauksen aikaseks<:

      & hienoo kuulla, jos joku on vaivautunu lukeen näitä ohjeita ! :D

      Poista
  17. turha sun on tätä jatkaa. lehmä. etköhän saa kuulla lisää kunhan blogihelpin pitäjät kuulee asiasta hahahahaha. kannatais suosiolla poistaa ennen ku pikkulinnut laulaa niille :)))

    VastaaPoista
  18. ja miten vielä kehtaat väittää ettei näitä kaikkia löydy blogihelpistä!!?? kyllä löytyy..... vaikka oisin naurettava niin niin oot kyllä säkin piatch

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mitä väliä vaikka löytyskin?!Vittu netti on täynnä kaikkia kopioita ja on se sun niin ylistämä blogihelpin pitäjäkin on ne tiedot ettiny jostain eli (kopioinut) jo jonkun lisäämiä tietoja,joten sinuna pitäisin sen pikkulinnun nokkas kii ja menisin jonnekkin muualle puhuun täyttä paskaa,koska selvästikkään et asiasta mitään tiedä.Mun on vie ihan pakko lisätä et voisit vähän miettii kuka se mulkku on kun itte tuut tänne haukkumaan asiasta mitään tietämättä vitun lehmä.

      Poista
    2. Kiitos tästä sun kauniista kommentista ♥

      Poista
  19. Hei pidäs vaikka pääskii ! Kui säälittävvää tul anonyymin huutelee ! :DD Sulle tästä ei oo varmaa mitää apuu mut monille muille et meessä vaa pikkulintu muualle huutelee !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sonjaaa oot ihanaaaaa ! ♥ kiitos

      Poista
  20. herranjumala en tajua tollasia kyrpä ottassa -anoja jotka tulee tänne nillittämään :DD jos tulee ongelma x johon löytyy vain yksi ratkaisu, totta helvetissä blogihelpin ja tämän sivuston ylläpitäjän on neuvottava samalla tavalla. herätkää aasit tähän todellisuuteen, vai tuutteko ite listaamaan 576679032423875732823587 erilaista ratkaisua kyseisessä asiassa x jotta kahdella sivustolla ei varmasti olisi mitään samaa? tiedättekö maailmassa on joskus paljon plagioituja asioita ja asia on hyväksyttävä eikö ookin surullista. jos jollakulla ohikulkijalla on samanlainen vaatekappale kuin teillä nii ehkä ette käy sen kurkkuun kiinni siks että se on saatanan_matkija_lehmä_mulkku jonka pitäis ampua ittensä? ehkä teidän säälittävien anonyymien elämä ei kaadu siihen jos on olemassa kaksi samantapaista blogia, ja jos kaatuu niin adios ei tule ikävä. koska tästä blogista on oikeasti apua ihmisille niin en tajua miten kukaan näkee tässä ongelmaa.

    hei jos tää blogi ei miellytä menkää pois pilaamasta muiden elämää ja ottakaa se poikittainen tamponi pois perseestänne jotta ette olis noin katkeria.

    ps hehe tuntuupa makealta haukkua kaikki säälittävät anot maanrakoon ja ite tuun anonyyminä huuteleen. pahoittelen ylitsevuotavaa aggressiivisuuttani mutta ketuttaa ja kenkuttaa ja potuttaa ja ottaa kaaliin ja vituttaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirveesti ♥ niin kauniisti sanottu <:

      Poista
  21. enpäs meekkään! mä huutelen täällä just niin paljon ku haluan :))) että kyllä se säälittävä on täällä joku ihan muu!

    VastaaPoista
  22. en lopeta kerron vaa tosi asioi. kaks samantyylista blogia mut näissä on täysin samat vastusket samalla tavalla neuvottu ja tässä blogissa blogihelpin jälkeen. nyt järki hoi matkiminen seis!! ihme ämmä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tunnen tän blogin ylläpitäjän erityisen hyvin ja uskon että hän sanoo mitä oikeasti ajattelee. niin mitä se sinua häiritsee jos on kaksi(ja nämä kaks ei ole varmastikkaan ainoat blogit tästä aiheesta)samantyylistä blogia? minusta on kumma tulla noin vain kommentoimaan jotain pahaa blogista ja erityisesti blogin ylläpitäjästä jota ei edes tunne!! niin toivoisin että sinäkin joka kommentoit tätä negatiivisesti, mietit oman pääsi sisällä miltä tuntuu kun sinulle sanotaan pahasti ja miltä se loppu peleissä tuntuu sisälläsi. meitäthän seuraavalla kerralla myöskin kaksi kertaa mitä kirjotat tänne ja muuallekkin! miltä susta tuntuis jos joku tulis pilaamaan sinun harrastuksen(bloggaamisen), mikä on vielä sinun mielestä kivaa hommaa? uskoisin ettei se ole todellakaan mukavaa!!
      ps. on naurettavaa puhua pahaa nimettömänä, a) tuntemattomille b) ja vielä netissä. KIUSAAMINEN ON TYPERÄÄ!
      ja hei johanna älä lannistu, jatka vain. tää on iha sikamagee blogi, oo siittä ylpeä!(-:

      Poista
    2. voi kiitti ella♥ oot ihana :3 ihanasti kirjotettu ! en mä kyl voi lopettaa, ko tätä seuraa näi ihanii ihmisii ♥

      Poista
  23. Sun blogi on auttanut mua tosi paljon :) voit vaikka mennä kattoo tänne: http://camisownblog.blogspot.fi/ miten paljon se on auttanut. Otsikon keskelle laittaminen, kursori, banneri ja sen sellaista :) KITTI! Ja ÄLÄ lopeta! Tai no sä kyll jo sanoit että ett lopeta mutta kummiskin :) Mäki saan anonyymi kommenteja ja niin saa moni muuki mun kaveri ja tuttu mutt niist ei kantsi vaa välittää :) must joss ei oo pokkaa kommentoida ittenään nii ei pitäis kommentoida yhtää! :D

    Jooo sori tää pitkä kommentti mutt oon niin ilonen kun löysin tän blogin! :) ja liityin lukiaks! voisitko liittyä munki? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi miten kauniisti sanottu ♥ kiitos ! & tosi kiva kuulla ;)

      Poista
  24. Et kyllä poista sun blogia, mä en tiiä mitä tekisin ilman tätä, en vaan osaa kattoo muualta neuvoo:d Ja muutenki tää on niin ihana ja sillee ettet varmasti nyt kkuntele tota anoa (taitaa olla itse täydellinen ku muita voi haukkuu) sä et oo mulkku vaik teit toisen auttavan blogin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En poista ! (-:
      Kiva huomata, ku täällä on edelleen tälläsiä ihania ihmisiä ♥ !

      Poista
  25. AAAAARGH alko keittään. Säälittävää tulla haukkuun, ja varsinki tulla viä uudestaan tänne :-D Ja jos vihaa niin hirveesti tätä blogia niin mitäs sitte käy lukemassa? En tajuu.
    Ja mua ei ainaka haittais vaik näitä helppi-blogeja olis miljoona koska niistä on aina hyötyä. Esim. oon lukenu blogihelppiä, mutta saan jotenkin paremmin selvää tän blogin ohjeista. Ja en tajuu tota et "etköhän saa kuulla lisää kunhan blogihelpin pitäjät kuulee asiasta hahahahaha. kannatais suosiolla poistaa ennen ku pikkulinnut laulaa niille" ?? Ei ne blogihelpin pitäjät mitenkä omista tätä aihetta, eli se on iha sama onko näit blogeja 1 vai 1000.

    Ja joo ei kantsi välittää tommosista, mulla tuli edelliseen blogiin kans aika pahasti yks haukkuun mut onneks se si meni:)

    VastaaPoista
  26. Auta mua Johanna, miten saa pois ton Tekstin alatunnisteen mun blogista!!1

    VastaaPoista
  27. Tarviin apuu :3 miten noita gadgeteja saa keskitettyä O___o

    VastaaPoista
  28. Kerta olet EHKÄ lopettamassa, saanko kysyä viimeisen ahmpaaan koloon jääneen asian? Miten saa vaihdettua postauksen otsikon väriä? :)

    ewenlittleworld.blogsbot.com

    VastaaPoista
  29. et saa poistaa! Tää blogi on auttanu niiiiin paljon! :)

    VastaaPoista
  30. Hei, miten pystyn tekemän blogiini tuollaisen samanlaisen, mikä sullakin on, toi "oli hyötyä" & "ei ollut hyötyä"? :)
    Kiitos! c:


    ibbesdollslife.blogspot.com

    VastaaPoista
  31. ET KYLLÄ VARMASTI LOPETA BLOGIASI!
    Mitä noista säälittävistä anoista?
    Taitaa itse olla niin miss maailman napa että..
    Oikeen ottaa päähän tuommonen :(!
    Tää blogi on auttanut mua tosi paljon!
    Ja viellä kun osaat selittää ne niin helposti :)

    VastaaPoista
  32. Hei, kuinka blogin otsikon paikkaa voi vaihtaa? Siis kun minulla on se ylatunnistekuva ja sen paalla blogin nimi, niin kuinka saan vaihdettua tuon blogin nimen paikkaa kun nyt se tulee ikavasti ylatunnistekuvassa kasvojen paalle. Kiitos :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ! Jätithän minulle asiallisen kommentin?